Belang van herhaling en tussenpozen bij effectief leren
Uit jarenlang onderzoek is gebleken dat effectief leren mede bestaat uit herhaling en leren met tussenpozen. Hoe dat zit, leest u in het Blogartikel Belang van herhaling bij effectief leren. Dit geldt zeker ook bij de training Feedback geven en ontvangen.
Incompany Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining
Het is alweer een tijdje terug dat u de Training Feedback geven en ontvangen volgde. Nu heeft u de behoefte om samen kennis en vaardigheden op te frissen en begeleid te reflecteren op (praktijk)situaties. Daarnaast wisselt u ervaringen en ‘best practices’ uit. We staan opnieuw stil bij hoe u met respect voor de ander zowel duidelijk feedback geeft als ontvangt. U oefent met aanvullende communicatieve vaardigheden tijdens (moeilijke) feedbackgesprekken.
Een Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining die echt aansluit
Om tot een programma te komen dat recht doet aan uw huidige situatie, zetten wij vooraf een schriftelijke intake in voor alle deelnemers en eventueel naar wens uitgebreid met face-to-face gesprekken met opdrachtgever en/of deelnemers. Op basis van deze intakes stellen wij het plan van aanpak op voor de Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining. Pas na uw akkoord en eventuele wijzigingen starten we de training. Zo zorgen wij samen voor een opfristraining die écht aansluit.
Nieuwe collega's
Zijn er ondertussen nieuwe collega's bijgekomen die de eerdere Training Feedback geven en ontvangen nog niet hebben gevolgd? We adviseren u graag hoe u deze collega's het beste aan laat sluiten. Afhankelijk van de leerbehoefte, het verschil tussen wat ze al beheersen en wat ze nog te ontwikkelen hebben, stellen we een passende oplossing voor. Bijvoorbeeld door voorafgaand een minitraining of een troaching (een combinatie van training én coaching ineen) in te zetten. We bespreken graag met u de mogelijkheden, neem contact op.
Resultaat 'Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining'
Na de maatwerk Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining zijn de deelnemers weer up to date om in verschillende situaties goed feedback te geven én te ontvangen. Dit draagt direct bij aan betere werkrelaties en -resultaten, kortom een betere en gezonde samenwerking.
Neem contact op voor:
- Meer informatie over de Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining
- Referenties en Resultaten van onze Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstrainingen
- Offerte en Gratis advies over Feedback geven en ontvangen opfris- en verdiepingstraining
Bekijk de andere maatwerktrainingen binnen het thema 'Communicatie' of ga naar het totale trainingsoverzicht.