Monteur
8/10
Meer inzicht gekregen in hoe te reageren in lastige situaties, samenvatten en doorvragen, luisteren. Geleerd meer begrip te tonen en te luisteren naar de klant
Jochem van Engelenhoven - productielocatie in Friesland
Monteur als ambassadeur
8/10
Er was gelegenheid om door te vragen, trainers waren bekwaam. De oefeningen goed en goede tips voor lastige gesprekken.
Leon T - Kwant controls
Monteur als ambassadeur training
9/10
Prima inleving in de situatie die geschetst wordt. Ik kreeg meer bewustwording van het feit dat je een bedrijf presenteert.
Harm - Kwant Controls
lastige situaties bij klant
9/10
Door situaties na te spelen krijg je een goed beeld van de situatie. Aanrader om goed inzichtelijk te krijgen hoe om te gaan met lastige situaties
R. - Installatiebedrijf
Praktijk gerichte traiining
9/10
Geleerd dat ik beter naar de klant wil leren luisteren. Hele leuke en positieve feedback en ook overal wel een verbeterpunt toe te lichten. Training goed praktijk gericht.
Marc - Klein Poelhuis Hengelo
Heel realistisch voor monteurs
9/10
Ik denk veel dingen te hebben geleerd waar ik in de toekomst profijt van ga hebben. Trainers erg goed en duidelijk en heel realistisch gespeeld. Leerzaam.
Monteur - Technisch bedrijf
Gezellig en professionele training
9/10
Geleerd hoe ik met de klant moet omgaan en wat ik wel en niet kan zeggen. Gezellig en professioneel.
R. - Geze
Gesprekken samen vatten
8/10
Vooral geleerd om gesprekken samen te vatten en af te sluiten. Deze training is voor monteurs zinvol om een goede omgang met de klant te hebben. Duim omhoog!
Bas - Geze
Interactie
9/10
Mij spreekt aan hoe de interactie tussen verschillende personen oplossingen kon bieden. Goede sfeer tijdens de training, inhoudelijk goed. Fijne dag gehad.
anoniem -
Helpt conflicten te voorkomen
8/10
Duidelijke uitleg, geen eenrichtingsverkeer en een goed rollenspel. Deze training helpt conflicten te voorkomen en het escaleren van discussies te beperken.
H. van Putten - Geze Benelux
Hoe klanten zich uiten
8/10
De hele training sprak me aan. Heel leerzaam voor in de toekomst om te gaan met klanten. Leren samen te vatten hoe klanten zich uiten.
Jelle - bedrijf in Vlaanderen
Goed en duidelijk uitleg van trainers
9/10
Het meeveren met de klant, de klant beter te woord kunnen staan en uitleg kunnen geven. De trainers gaven goed en duidelijk uitleg.
Tim - Watchguard Security
Gedrag en gevoel naar klant
8/10
Martijn en Chris brengen dit zeer goed aan bod. Hebben onze meningen mooi in de opleiding verwoord. Ik ga gedrag en gevoel naar klant toe toepassen.
Lowie Perseyn - Watchguard Security België
Monteur als ambassadeur
9/10
Tijdens deze training tools gekregen voor betere sturing in een lastig gesprek. Training was leerzaam en gegeven door goede trainers.
Diet Bos - Terberg Benschop
Professionele trainers
9/10
De trainers waren professioneel en weten waar ze over praten. Het oefenen in de praktijk sprak me aan, daardoor meer zelfbewust geworden tijdens gesprekken.
Niels de Hoop - Terberg
Eye-opener
8/10
Tijdens de training monteur als ambassadeur ben ik me bewuster geworden van de fases in een gesprek. De trainers waren actief, daar heb ik veel energie uitgehaald. Eye-opener.
Geert Bruggink - Terberg Benschop
Nuttig
8/10
Na deze training ga ik proberen wat aspecten aan te scherpen. Onder andere het onderdeel slecht nieuwsgesprek sprak me aan. De trainers weten de situaties goed neer te zetten. Het is nuttig om eens bewust na te denken waar we mee bezig zijn.
Oebele - Terberg Benschop
Ontevreden klant
9/10
Na de deze training weet ik beter hoe ik me op kan stellen tegenover de klant, ook als het om een ontevreden klant gaat.
Jos Faay - Terberg
Monteur als ambassadeur
8/10
Leuke interactieve training! Heb geleerd valkuilen te ontwijken en hoe terug te koppelen naar de klant. De trainers hebben rustig uitleg gegeven en goede feedback gegeven tijdens het rollenspel.
Harm van Gijssel - Terberg
Omgaan met weerstand
8/10
Tijdens deze training weer wat wijzer geworden n.a.v. omgang met klanten. Het onderdeel omgaan met weerstand vond ik erg interessant. We kregen duidelijke uitleg over veel voorkomende situaties, onder andere door middel van gesimuleerde situaties met collega's en acteur. Ik raad deze training als je wil leren hoe te dealen met bepaalde situaties die voor kunnen komen met klantbezoek.
T. Kooij - Econosto
Leerzaam
8/10
De training was leerzaam, de trainer en acteur waren goed, duidelijk en spontaan. Veel herkenbaarheid tijdens de training, veel en vaak heb ik gedacht: dit klopt inderdaad, zo ervaar ik het ook.
Kees - Technisch bedrijf
Interactieve training
8/10
In deze training geleerd hoe ik nog duidelijker kan communiceren. De training was interactief en heel erg toegepast op onze situatie.
K. Breeman - Econosto
Monteur als ambassadeur
9/10
De manier van benadering van de training sprak me aan. Effectieve training, met een andere blik. Ik raad deze training aan, omdat hij leerzaam is.
P. de Vos - Pieralisi
Monteur als ambassadeur
8/10
Ik raad deze training aan, omdat je beter leert omgaan t.o.v. de klant. Duidelijkheid.
P. Roijers - Pieralisi
Monteur als ambassadeur
8/10
Kundig gegeven, focus en aandacht is “altijd” gebleven. Erg leerzaam, altijd goed om een spiegel voor gehouden te worden, zeker als daar ook advies bij gegeven wordt.
Anoniem - Serviceafdeling
Andere kijk op communiceren
8/10
Goed luisteren voordat ik mijn mening geef. De training is interessant om te weten hoe je makkelijker communiceert. Bedankt voor de training!
Peter V - K.E. Woerden
Uitleg gedrag
8/10
Bewustwording van soms niet handig gedrag. Gedrag roept een reactie op en ook omgekeerd
Gijs - Installatiebedrijf elektrotechniek
Monteur als ambassadeur
8/10
Goed opgezet, subtiele maar doelgerichte benadering. Ik ben me bewust geworden van een aantal neigingen die ik heb in communicatie. Trainer en acteur wisten heel goed blinde vlekken te benoemen cq zelf te laten ontdekken. Ik raad deze training aan vanwege het met respect voor de persoon benaderen van diens verbeterpunten.
J Takes - Kromwijk Elektrotechniek
training monteur als ambassadeur
8/10
Ik raad deze training aan om je communicatie te verbeteren. De trainer geef ik een 9.
Antonio -
Veel van geleerd
10/10
Communicatie is belangrijk er valt nog veel te leren. Alle onderwerpen spreken mij aan. We hadden eigenlijk tijd te kort.
C de Kruyf - Kromwijk
10/10
Ik begrijp nu beter hoe je het verschil kunt maken door beter te communiceren. De training is leuk en duidelijk gebracht.
B.E. - Rotterdams bedrijf
Monteur als Ambassadeur
8/10
Positief resultaat van de training Monteur als Ambassadeur. Prima uitleg en goed rollenspel.
Van D. - Pitney Bowes
Goede tips
8/10
Het is een leuke training met veel goede tips die men in het veld kan gebruiken.
Erwin - Machinefabriek
10/10
Rollenspellen met acteur waren goed, zo gaat het in het dagelijks leven ook.
Ariean - Style CNC
Goede educatieve training
8/10
Training waar veel punten goede handvaten zijn voor communicatie met een klant. Na een rollenspel goede uitleg en feedback.
van de Groep - Style CNC
Monteur als ambassadeur
8/10
Veel tips en tricks geleerd m.b.t. communicatie met klanten en hoe hier mee om te gaan. Ook als ze boos worden.
GertJan - uit Bunschoten
10/10
Veel handvatten gehad om met verschillende situaties om te gaan. Duidelijke en heldere uitleg (geen droge stof). Zou het graag jaarlijks willen herhalen.
Johan - Industriele branche
complete indruk
8/10
Goede combi van uitleg door de trainer en vervolgens in praktijk brengen met acteur. Er is me meer duidelijk geworden van de indruk van de klant.
H. Nieborg - CNC
Deel jouw ervaring